wtorek, 6 września 2011

Szyciowo - domowy misz masz

Witajcie,

Obiecałam ostatnio, że już nie będę miała takich długaśnych przerw w nadawaniu, więc oto jestem;-)

Już dawno temu przymierzałam się do zaprezentowania Wam części mojego domu, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi aby opublikować zdjęcia moich skromnych progów. Wiem, że za pewne nie jest ono urządzone według reguł i zaleceń wnętrzarskich, ale za to jest "nasze" od A do Z,a  przedmioty, które się w nim znalazły są odzwierciedleniem tego co nam (czyt. mi i mojemu mężowi) w duszy gra.
Kochamy antyki, stare przedmioty i kolor drzewa, o ile sypialnia, pokój Ewci i kuchnia umeblowane są w większości białymi meblami, to salon i przedpokój wypełniają meble w odcieniach brązu.



Jak można zauważyć moje mieszkanko w kamienicy jest bardzo wysokie, z jednej strony kocham tą przestrzeń i właśnie takiego mieszkania poszukiwałam przy kupnie, ale jeżeli mam myć okna i odkurzać pająki na suficie ( a w porze letniej jest to czynność dość częsta, ponieważ mieszkam przy rzece), to wówczas lubię sobie popsioczyć, że jakbym mieszkała w bloku to bym to raz dwa zrobiła i już. Ale za nic w świecie nie wymieniłabym mojego mieszkania o wysokości 3,70 m na blokowe 2,45.
 Kocham tą przestrzeń i związane z nią możliwości!
Jedyna możliwość zamiany w przyszłości to dom z ogródkiem:-)


W ostatnim czasie zasiadłam również do maszyny. Uszyłam worek, który służył jako opakowanie na prezent.



No a wczoraj wieczorem, z potrzeby, która wiadomo, że Matką wynalazków jest - powstała poduszka dla mojej Ewy.  Poduszka powędrowała dzisiaj z moją Ewcią do żłobka i będzie jej umilać codzienny popołudniowy sen. Według wytycznych żłobka, poduszka musi być podpisana - więc jest, naszyłam imię oraz wszyłam boczną metkę.

A taka była radość mojej księżniczki!!!

Dziękuję za wszystkie miłe słowa zostawione pod poprzednim postem.
Dużo dla mnie znaczy fakt, że pomimo mojej długiej nieobecności nie zapomniałyście o mnie.

Staram się nadrabiać zaległości w odwiedzaniu blogów i często bywam, ale niestety nie zawsze udaje mi się zostawić ślad po mojej wizycie. 

Pozdrawiam Was cieplutko.

29 komentarzy:

  1. Cudne mieszkanko macie :) I jak pięknie urządzone.
    Podusia dla Ewy śliczna i sama Ewunia robi się z dnia na dzień coraz piękniejsza :)
    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. o boze jaka ona sliczna!! Ale z niej slodziak, chcialoby sie ja natychmiast wysciskac i wycalowac!!!
    A Twoje mieszkanie Sylwia, bez wazeliny, baaaardzo mi sie podoba, pajaki to pikus, ale za to jakie masz cudne okna i ile przestrzeni i na pewno jest tam inne powietrze niz w bloku! Chetnie obejrzalabym wiecej zdjec, bo dojrzalam kawalki pieknych mebli...
    sciskam was obie, milego wieczoru!!!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta tkaninka w Hello Kitty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ona ma śliczne oczy i uśmiech:)rozkoszna:)
    podoba mi się Wasz salon:)Ma swój klimacik choć utrzymany w innej stylistyce i wszystkie dekoracje bardzo do siebie pasują.No i poznaję te śliczne podusie z haftami koron:)Śliczny woreczek, jaka ja bylabym szczęśliwa gdyby ktoś mi tak zapakowal prezent:)A podusia dla Ewuni slodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie ,że nie da się porównać mieszkania o takiej wysokości do tego w bloku.
    Poduszeczka słodka a Twoja córeczka bardzo urocza i rośnie oj rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna księzniczka - nie mogę uwierzyć, że już niedługo to będzie mały roczniaczek. Jak przeżywa żłobek? Mama pewnie bardziej!!:) Masz rację, że wysokie mieszkania w kamienicach mają to "coś"! Pamiętam stare mieszkanie mojej babci, żal mi go okrutnie do tej pory...a Twoje wygląda bardzo stylowo, piękny stolik!!! I poduchy pasują jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny slodziak z twojej coreczki..mieszkanie urzadzone ze smakiem..zaprezentowalas sliczne wnetrze..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Sylwuś, ależ Ci Ewcia urosła.
    Mieszkanko prezentuje się pięknie, za 3 tygodnie wpraszam się na kawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jakiekolwiek wytyczne, reguły w urządzaniu domu nie powinny istnieć i nie należy się tym przejmować. Najważniejsze by we własnym domu czuć się dobrze, by wszystko tak urządzić, aby było w zgodzie z nami. Po prostu.

    Wasz pokój jest bardzo stylowy i piękny. I WASZ.

    Podusia dla Ewy śliczna. Metka jest super!

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śnicznie urządziliście salon - bojeczny! podusia jest słodka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie urządzony pokoik, fajne kolory ścian :) Widać, że córcia szczęśliwa, poducha rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ te dzieci szybko rosną.
    Śliczna mała księżniczka w uroczym mieszkaniu
    (moje m 4.10 cm wysokości ;) i upieram się,że z dołu na takiej wysokości pająków nie widać hahahaha)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś mówiono, że jak są w domu pajęczyny to dom jest szczęśliwy! ;) Sylwuś dzięki za zaproszenie do swojego świata! Jest takie powiedziałabym w starym stylu takie jak ja lubię choć jeśli o mnie chodzi to nie miałabym siły w zmaganiu się z takimi wielgaśnymi oknami ;)Chodzi mi bardziej o wysokość bo mam lęk przestrzeni ;) No ale zawsze może umyć je ktoś inny...Woreczek cudowny i on sam może ,,robić,, za prezent!
    I na końcu deserek czyli najlepsze Twoja Ewcia, no co tu dużo pisać cudna jest! Szczęściara jesteś i już! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe mieszkanko:)Ja też mam przyjemność mieszkać w kamienicy (3,40 wysokie)więc temat znam:)
    Wspaniale urządziliście pokój, te stare mebelki przepięknie tworzą klimat:)
    Woreczek i podusia słodkie, ale najsłodsza jest Twoja córeczka:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. okna w Twoim mieszkaniu są powalające :) piekne

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana uroczo u CIebie !!!
    Sama lubię antyki ;-)
    Takich wspaniałych wysokich okien szczerze zazdroszczę !!!
    Poduszeczka słodziachna !!!
    Ewunia rośnie jak na drożdżach ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylwia fajnie zobaczyc jak mieszkach, ja od razu zakochalam sie w tych Twoich ludwiczkach, marzenie!
    Piekne szyciowo- rowniez.
    Pozdrawiam WAs

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miły i przytulny ten Twój dom. A co do mieszkania w kamienicy, to zdecydowanie lepiej niż w bloku pogierkowskim.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Okna w Twoim salonie to CUDO Ściągaj te firany.......szkoda ich zasłaniać :)))))

    Piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. W Twoim mieszkanku jest bardzo przytulnie i stylowo:)Twoja córcia rośnie jak na drożdżach:)Śliczna dziewczynka:)
    Twoje szyciowe wytworki jak zwykle cudne i perfekcyjnie wykonane:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądają Wnętrz w Twoim nieszaniu -3,70.Moc przestrzeni i stylowe wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy do nas wrócisz kochana?
    Madzia z laprovence.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ się kobieto zaszyłaś :) Wracaj do nas :) pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo u ciebie milutko i klimatycznie a zasady wnętrzarskie?? jakie zasady??? mieszkanko ma być NASZE a nie KATALOGOWE :))) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwiu, wrócisz do nas?????
    uściski przesyłam i serdeczne pozdrowienia :)
    Mariola z ArsDecorii

    OdpowiedzUsuń
  27. I just could not go away your web site before suggesting that
    I actually loved the usual information an individual supply for your visitors?
    Is going to be back often in order to inspect new posts

    Feel free to surf to my webpage ... Neinstein, url.org,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:-)