sobota, 4 grudnia 2010

Moje pierwsze Candy

Dzisiaj zapraszam Was do udziału w moim pierwszym Candy.
Miałam je zorganizować na 100 obserwatora, ale z racji tego, że zbliżają się święta, postanowiłam je troszkę przyspieszyć.

Do wygrania będzie mój biały domek, który prezentowałam jakiś czas temu, jednakże weszłam w posiadanie nowego, brązowego, który teraz zamieszka na miejscu tego białego oraz dwie ptaszynki i serduszko z konikiem.



Zasady takie jak u wszystkich czyli pozostawienie komentarza pod tym postem oraz podlinkowane zdjęcie z informacją o moim candy u siebie na blogu.

Zapisy trwają do północy 11 grudnia, a losowanie nastąpi 12 grudnia.

Wszystkich chętnych bardzo serdecznie zapraszam!!!

Życzę Wszystkim bardzo udanego weekendu:-)

86 komentarzy:

  1. Zapisuję się bo marzy mi się taki biały domek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja!! taki domek to moje marzenie już od dawna :))

    z wielką przyjemnością się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazdej z ans marzy się pewnie mały biały domek :)
    Zapisuję się oczywiście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mały,biały domek :) któż o nim nie marzy...zapisuję się i zapraszam Ciebie na moje cukierasy do 6 XII.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i ja w kolejeczke staje po te cukierasy!!! Tobie rowniez zycze milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej mały biały domek to marzenie chyba wszystkich. ale najbardziej ucieszylabym się z serducha z konikiem ... Więc próbuję swego szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się na piękny domek.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, taki mój domek wymarzony po prostu!! :)) Piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, szybko, szybko do kolejki!!! Gratuluje pierwszego Candy zywiac nadzieje, ze cos mi sie uda wygrac, bo tak domek jak i serduszka i ptaszki sa slodkie:-)
    sciskam Cie Sylwia, buziaki dla Ewy!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście Sylwuś, że staję w kolejkę po te sliczności!!:) Prawdziwe skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domek cudny :)) Może się uda :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny domek:)
    oczywiście się już zapisuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Domek marzenie:)Ciekawa jestem też tego nowego, ktorego ostatnio nabyłaś.Pochwal sie koniecznie:)A tymczasem pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się taki domek, więc staję w kolejeczce :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo.jakie łakocie, a że jestem strasznym łasuchem (co widać:)) zapisuje się na nie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaki wysyp domków :)))))))))
    Na moim Candy również domek tylko mniejszy:)))))

    Ale i Twój mi się podoba:))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja sie ustawiam w kolejce, takiego candy nie mozna ominac :-)))
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  18. Stoje w kolejce, bialy domek jest sliczny :)

    PS:Zapraszam na Candy u mnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj
    Z radością ustawiam się w kolejce po pyszności:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie może mnie u Ciebie zabraknąć! Z przyjemnością grzecznie ustawiam się w kolejce, bo moje niteczki chętnie zamieszkałyby w takim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OHHH jaki cudowny domek, marzy mi sie taki, ustawiam sie w kolejce i zwiedze Twojego blogaska

    OdpowiedzUsuń
  22. z wielką chęcią ustawiam się po te słodkości:))domek cudny ,ale zdecydowanie obok tych ptaszków i tego przepięknie wyhaftowanego serduszka nie mogę przejść obojętnie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. A spróbuję tutaj szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj. Domek jest uroczy, ale ptaszynki biją wszystko na głowę. Proste cudeńka!
    Jeśli można, chciałabym wziąć udział w candy, a w rewanżu zapraszam do mnie na cukiereczki literackie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie się zapisuję.Nie jestem jedną z pierwszych,ale nie było mnie niestety.Zresztą z moim szczęściem i tak pewnie znowu obejdę się smakiem.
    Och...taki domek to marzenie,a i równie piękne są dodatki do niego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się ustawiam w kolejce.. a nóż widelec się uda?

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością ustawię się wkolejce po to cudeńko! Pozdrawiam serdecznie, Wełna

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też z chęcią się zapiszę :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja spróbuję, śliczne te domki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj kuszące te cukieraski :)
    zapiszę się :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się . Bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj jak super,że do Ciebie dotarłam. Przepiękne Candy. Zawsze marzyłam o takim domku,dlatego stoję grzecznie w kolejce...może tym razem mi się poszczęści.Pozdrawiam Magda
    ps Zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo chętnie się zapisuję :) Cudny domeczek, no marzenie :)... ptaszki, serduszko ach... :)))

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  35. domek z przyjemnością przygarnę:)
    zapraszam też na moje CIASTECZKO:):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Domek uroczy! licząc półeczki-pokoiki liczę na szczęście ;)))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Domek uroczy, ja tez ustawiam sie w kolejce
    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  38. Domek pasuje do mojego domku. Więc miłą chęcią
    stanę w kolejeczkę! :)
    Buziaki dla Ewci dla Ciebie oczywiście też! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekny domeczek , zawieszki równiez. Oj koniecznie ustawiam sie w kolejce po śliczności.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłabym niezwykle szczęśliwa wchodząc w posiadanie tego domku, ptaszyn i serduszka:) Ustawiam się i ja:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super!!!Ja razem z moją córeczką Gają ustawiamy sie w kolejce>Mocno ściskamy i pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wymarzony domek śliczny staje w kolejce :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogę tego cudnego domku ominąć, staję w kolejce
    *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce po ten śliczny domek :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny domek. Ja bardzo chetnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj,dziękuję za zaproszenie do Twojej zabawy.Oczywiście chętnie wezmę w niej udział,bo "cukieraski" wspaniałe :-) Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczny ten domek! Idealny na kalendarz adwentowy. Nie wiem czy mogę, bo nie prowadzę bloga, ale jeśli pozwolisz ustawię się grzecznie w ogonku;)
    Pozdrawiam ciepło:)
    chkasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. candy jest cudne !! staje w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj, moja córka dała by się pokroić za ten domek! Ma wielu bezdomnych o odpowiednich gabarytach! ;))

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj,śliczny jest,staję w kolejce :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudeńka... ustawiam się i ja :)
    Pozdrawiam M.
    http://blogm-moemagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczności. Staję w kolejeczce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie ;o)
    Pozdrawiam
    elciad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. TO I JA USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE PO CUKIEREK:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Domek poprostu mnie zauroczył jest prześliczny.
    Za chwile info u mnie.
    http://zamotanalacrima.blogspot.com/2010/12/candy-adresiki_08.htm
    Zapraszam również do mnie na Candy
    POzdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  55. No nie może mnie tu zabraknąć :)
    Pozdrawiam cieplutko Agata

    OdpowiedzUsuń
  56. taki domek marzy mi się od dawna. Zapisuję się oczywiście. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  58. to i ja się jeszcze zapiszę:)))
    cudne:))
    filomenka
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super domek:) jak mogę to chętnie się ustawię w kolejce:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. No przecież to idealny domek dla Myszki:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie mogę przejść obojętnie obok takich cudowności i wytrwale postoję w tej długaaaaśnej kolejce... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Uff! Zdążylam!!
    Zapiuję się, zapisuję! Taki wlaśnie mi się marzy do mojej robótkowni.
    Pozdrawiam cieplutko z mojego rancha.
    P.S.
    Śliczności u Ciebie pędzę dalej podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  63. I jak miło jest trafić w takie urocze miejsce i jeszcze załapać się na smakowite cukiery :) Dodaję Cię do czytelni i grzecznie ustawiam się w ogonku z nadzieją na szczęście. A zaglądać będę i już! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja zdążyłam. bardzo proszę o wpisanie mnie na listę chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  65. To i ja się przyłączę ;)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  66. o ja tez się zapisuję i ustawiam się w kolejce ,może dopisze mi szczęście.Pozdrawiam
    http://wwwjesttakiemiejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. marzy mi się taki domek... :) wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Piekny domek, tez chce taki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana ja jakaś zagubiona jestem ... dlaczego mnie tu jeszcze nie ma ???
    Ale dobrze że się w porą odnalazłam ;-)
    Szybko staję do długaśnej kolejki ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny domek, widze dla niego wiele zastosowań:)
    ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  71. zapisuje sie :)
    swiatfilcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. no coś pięknego-ustawiam się w kolejce-meduza1406@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. ustawiam się więc na końcu tej długaśnej kolejki... :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. To i ja staję grzecznie na końcu kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się. Oczywiście jeśli mogę. :-)
    Blog na blogspocie ząłożyłam niedawno i jeszcze nic nie napisałam. Ale prowadzę blog na pingerze (www.aishas.pinger.pl).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też, ja też chcę! Śliczne! Wpis pojawi się wieczorem na www.jurka.art.pinger.pl. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. ja też się zapisuję!! pozdrowienia :o) krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. ой как я хочу такую красотищу!!!!может успею вскочить в уходящий поезд? http://solnechniy-briz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja spróbuje szczęścia http://kolorowe-pomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeju jaki cudny!
    Może ostatni będą pierwszymi;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  81. Zdążyłam? Mam nadzieję, że tak..Mój blog http://nitecznik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. i ja się zapisuję :) (tak rzutem na taśmę ;) )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:-)