niedziela, 12 grudnia 2010

Wyniki Candy

Witajcie,
Minęła 24:00, zatem zamknęłam listę osób chętnych na przygarnięcie moich cukierasków.
Przyznam, że nie spodziewałam się aż tak wielu chętnych.
Cieszę się, że moje candy przypadło Wam do gustu.

Z pośród 88 pozostawionych komentarzy, został wylosowany ten jeden, o numerze 32.



A pod wygranym numerem kryje się:

Kochana, gratuluję wygranej i czekam na maila z adresem.

Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za udział w mojej zabawie.

Życzę udanej nocki.
Dobranoc!!!

14 komentarzy:

  1. Pierwsza pędzę z gratulacjami!!!! pozdrowienia dla was obydwóch.

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuuuuuuuuuuu............

    no ale gratuluję oczywiście i idę pogrążyć się w smutku :(

    :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i dziękuję za świetną zabawę.
    Pozdrawiam z zaśnieżonego rancha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam Ciebie i Szczęściarę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Madzi. Dziękuje za zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nie wierzę. Hurrraaaa. Jejku cieszę się jak dziecko normalnie się pobeczałam. Ale jestem szczęsliwa. Dziękuję za zabawę!!!!!!!Ale mam szczęście takie cudo wygrałam. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dziekuje za zabawe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję :)
    Miałaś wielkie szczęście,bo prace Sylwi są urocze,a ten domek prześliczny jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje farciarze !!!
    Zgarnęła takie cudowności !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Było niezmiernie miło gościć u Ciebie :)
    Gratulacje za zwyciężczyni
    Pozdrawiam
    Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję Zwyciężczyni!!! Prawdziwa z niej szczęściara
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:-)