środa, 15 grudnia 2010

No to poszalałam świątecznie!!!

Witam Was już w typowo świątecznym nastroju. Chyba już nie ma spośród obserwowanych przeze mnie blogów takiego, na którym nie zapanowałby ten właśnie klimat:-)
Ja troszeczkę zwariowałam w tym roku na punkcie ozdób świątecznych...ale na wytłumaczenie mam fakt, że to pierwszy rok, w którym przygotowuję je sama. 
Mijający już rok 2010 jest dla mnie wyjątkowy i na pewno pozostanie w mojej pamięci na zawsze. 
To właśnie w tym roku zaszłam w ciążę, podczas niej, z braku kreatywnych zajęć zaczęłam swoją przygodę z szyciem, następnie weszłam w naszą blogową społeczność, poznałam Was, no i co najważniejsze, zostałam mamą.
Tak więc w sylwestra będę żegnać ten rok z łezką szczęścia w oku.

Ostatnie dni spędziłam bardzo intensywnie. Przyznam, że wczoraj wieczorem, kończąc poduszkę czułam już tak wielkie zmęczenie, że ho ho, ale obiecałam sobie, że skończę ozdoby, a ja jak już sobie coś postanowię to zawsze dążę do celu, taki to już ze mnie bardzo zmobilizowany człek.
Tak więc wczoraj zakończyłam serię pod tytułem "Ozdoby Świąteczne", oczywiście te szyciowe:-)
Teraz już tylko strojenie domu, no i dzisiaj biorę się za pieczenie pierniczków.
Na tę okazję przyjedzie do mnie moja mama, tak abym mogła spokojnie poszaleć w kuchni, bez obawy, że mój skrzat nieoczekiwanie zacznie płakać i trzeba będzie lecieć do niej w te pędy!!!

A oto moja świąteczna poduszka, która zakończyła serię ozdób świątecznych:


Oczywiście renifer jest wyhaftowany:-)

Kolejne haftowane serduszka i zawieszka. 



Całe stado ptaszynek. Tym razem już tak obliczone, aby zostały i u mnie na święta:-)


Pierniczki, na razie te materiałowe, ale już niedługo będą i te prawdziwe


No i słodkie koniki oraz moje świąteczne skrzydełka


A i jeszcze zapomniałabym o serduszkach


Oczywiście część z tych ozdób powędruje jeszcze do przyjaciół i rodzinki, tak aby i oni mogli się cieszyć z ręcznie robionych ozdób świątecznych.

Dostałam jeszcze bardzo miłą przesyłkę (a w zasadzie nie ja, ale moja Ewcia) od Kasi. Prześliczny, wydziergany przez nią sweterek. Same oceńcie, czyż nie jest słodki??? 
Dziękujemy Tobie Kasiu z całego serducha :-)



Mam nadzieję, że ilość zdjęć Was nie przytłoczyła, ale jakoś chciałam zakończyć serię postów z ozdobami. 
Teraz już będzie troszkę mniej świątecznie, mam wielki plan dokończyć do świąt moją herbaciarkę i szkatułkę na biżuterię dla mojej mamy, więc od jutra zabieram się za to.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłych świątecznych przygotowań.

23 komentarze:

  1. Ale dostalas CUDO!!!!!!!!! Ewcia bedzie wygladac jak krolowa, koniecznie zrob zdjecia, czekamy!

    A Twoje prace sa sliczne!
    Ja jako fanka krzyzykowego haftu (niestety nie umiem haftowac) jestem zauroczona serduszkami i podusia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana rzeczywiście poszalałaś !!!
    Ale wszystko piękne !!!
    Sukienusia dla Ewuni piękna, koniecznie uwiecznij Ja w niej na zdjęciach :-)
    Pozdrawiam Aga.
    p.s. Przesyłka dotarła ?

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie...ale jak już teraz wiem, że coś do mnie idzie to będę wyczekiwać Pana listonosza i oczywiście dam znać jak dojdzie:-)
    A zdjęcia w sweterku - sukieneczce na pewno będą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne ozdoby! Po prostu nie moge sie napatrzec. Kocham kolor czerwony wiec poduszka to moj faworyt. Hafty na serduszkach sa przesliczne. No i te koniki czerwone. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj człeku zmobilizowany,a raczej niezwykle,niesamowicie,niewiarygodnie zmobilizowany! :)
    Przecudnej urody są wszystkie Twoje dekoracje! Dom będzie wyglądał ślicznie :)
    Sweterek dla Ewuni cudny.Zdolniacha z tej Kasi :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę udanego pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek Ewci cudowny !

    Twoje prace wspaniałe.....robi się coraz bardziej świątecznie :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wszystkie ozdoby! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj poszalałaś,nie dość ,że pięknie to jeszcze w hurtowych ilościach,podziwiam :)
    A prezent dla małej uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa podusia super, i do tego jaki fajny haft:)Bardzo podobaja mi się Twoje ozdoby choinkowe:)Nie oge się doczekać az pokażesz jej juz w miejscu docelowym, koników jeszcze u Ciebie nie widzialam i prezentują się fantastycznie:)Gratuluję Ewci prezentu, sweterek piękny, sama bym taki chciala tylko w troszkę większym rozmiarze:)PS.moglabym się podpisac pod Twoim wstępem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana poszalałaś!!! Ależ imponująca produkcja!!!! Śliczne są wszystkie i wcale się nie dziwię, że sa tak rozchwytywane przez najbliższych, sama gdybym była bliżej wybłagałabym kilka!!! Ja robie prezenty hand made i strasznie mnie skręca, że nie mogę ich Wam pokazać przed Świętami. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniki biją wszystko są prześliczne!!! Napracowałaś się bardzo i zdolna jesteś bardzo :)
    Chętnie zapisałabym się do Twojej rodziny, żeby otrzymać konika, ptaszka lub pierniczka... na pewno się ucieszą. A ja chętnie w przyszłym roku złożę zamówienie ;)
    Pozdrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale znow cudownosci narobilas! Piekne!
    Swterek dla Ewy przeslodki,nie moge sie naptrzec, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie pracowita pszczolka.
    Hafciki sliczne, podusia swiateczna idealna.
    A sweterek dla mojej ulubionej skrzatki jest przesliczny, normalnie cudenko.
    Zachowaj go, kiedys pokazesz Ewci w jakich bajecznych ubrankach chodzila:-)))
    Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy czas znajdujesz kochana! Cudeńka poczyniłaś:)) Serdecznosci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Napracowlas sie Sylwia, ale warto bylo, bo wszystkie ozdoby sa cudowne, a skrzydelka i serce ze skrzydelkami przeslodkie.
    Sweterek dla Ewy to male arcydzielo, zlote rece ma Kasia.
    Buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek uroczy!
    A ozdoby wykonałaś przesliczne...podziwiam!
    Serce ze skrzydełakmi i koniki fantastyczne!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudnie swiątecznie :)
    Kiedy TY to wszystko robisz ?
    podziwiam !!
    Sweterek jest piękny , bajkowy :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz powera!!! Śliczności, a najbardziej podobają mi się haftowane serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniala produkcja swiatecznych ozdob! Twoj dome bedzie bajecznei przystrojony! A sweterek - slicznosci! Gratuluje takiego cudnego prezentu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek na Makuszka prześliczny. Ozdpby powalające.Serce ze skrzydełkami rewelacja.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mi się literówek masa wdarła. Przepraszam najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam problemy z zameszczeniem komentarza:(
    Jeśli się uda to chcę powiedzieć, że poszalałaś rzeczywiście! Wszystkie ozdoby to majstersztyk w y Ty to robisz??.a te ptaszyny? Hafty? kiedy Ty to robisz? Jestem pełna podziwu:) Młoda mama potrafi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poducha fajna taka czerwona i bardzo świąteczna. Pracowita byłaś i to bardzo, masę tych ozdób zrobiłaś, ptaszki przesłodkie, ja tez chcialam takie zrobić ale nie wiem czy zdążę. Lubie twojego bloga i ciesze się ze go odkryłam. Pozdrawiam i życzę miłego.

    Ps. Rzeczywiście wspaniały ten rok dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:-)